Produits similaires Voir d'autres produits d'intérêt
NUMÉRO D'ARTICLE #733858

Rekluse - Cylindre Esclave Manuel

4.73 Évaluations
304,99 $ - 516,99 $

          Non compatible avec les embrayages automatiques (RadiusCX, Core EXP 3.0, RadiusX

          Voulez-vous recevoir un courriel une fois qu'il sera disponible ?
          Buy with
          ou 4 paiements sans intérêtsou 4 paiements sans intérêts de 0,00 $

          Image of : Rekluse - Cylindre Esclave Manuel Rekluse - Cylindre Esclave Manuel NUMÉRO D'ARTICLE # 733858

          Description

          Caractéristiques :

          • Un produit de remplacement d'origine à boulonnage direct conçu pour améliorer la durabilité du système hydraulique et augmenter la connexion du conducteur au moteur
          • Développé en partenariat avec des coureurs et des équipes d'élite, il a fait ses preuves dans les environnements les plus difficiles et au plus haut niveau des courses
          • Les cylindres asservis manuels Rekluse se caractérisent par un boîtier en aluminium anodisé dur avec un piston et un joint d'étanchéité durables
          • Conçu pour être utilisé avec les systèmes d'embrayage manuel d'origine ou de rechange
          • Ce produit complète les systèmes d'embrayage manuel Rekluse - Core Manual TorqDrive®, Core Manual et Pack d'embrayage TorqDrive

          Numéros de pièce for Rekluse - Cylindre Esclave Manuel

          Fitment for Parts Rekluse - Cylindre Esclave Manuel

          This part fits the following vehicles:

          Beta
          Gas Gas
          Harley Davidson
          Honda
          Husaberg
          Husqvarna
          Kawasaki
          KTM

          Catégories reliées

          Catégories reliées

          Évaluations

          Rated 4 de 5 de par Excellent replacement Replaced the OEM slave cylinder and very happy. Clutch pull is much easier with the friction point closer on my 20 FLHTK. Installing a bit of a pain and I noticed a touch of the rubber pushed out the top but I don’t believe it’s an issue. This is what H-D should have done on the 21s vice going back in time to a cable clutch.
          Date de publication: 2021-02-12
          Rated 5 de 5 de par Easy install and works great Bought a month ago and works great. Recommend to anyone with stiff clutch
          Date de publication: 2022-07-31
          Rated 5 de 5 de par Awesome upgrade for the 2016 Ktm690 Enduro R So with the common KTM clutch slave failures, not that my bike had that issue, i right away upgraded to the Oberon clutch slave, after using that for about 10k, and the clutch action didn’t feel quite right, so decided to pull the trigger and try this one out, glad I did, much better spring design, bike feels so much better to ride, and clutch engagement off the bar is so much better!, definitely will purchase again for other bikes I buy with hydraulic clutches, amazing upgrade!!! And noticeable difference and easier smoother clutch pull! A+++++++
          Date de publication: 2021-10-17
          • y_2024, m_11, d_29, h_9
          • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_3.0.42
          • cp_1, bvpage1
          • co_hasreviews, tv_0, tr_3
          • loc_fr_CA, sid_VLP.CM1498649, prod, sort_[SortEntry(order=HELPFULNESS, direction=DESCENDING), SortEntry(order=POSITIVE_FEEDBACK, direction=DESCENDING), SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
          • clientName_canadasmotorcycle
          • bvseo_sdk, p_sdk, 3.2.1
          • CLOUD, getReviews, 73.3ms
          • REVIEWS, PRODUCT

          Questions

          • bvseo_sdk, p_sdk, 3.2.1
          • CLOUD, getContent, 57.12ms
          • QUESTIONS, PRODUCT
          • bvseo-msg: HTTP status code of 404 was returned;