Produits similaires Voir d'autres produits d'intérêt
NUMÉRO D'ARTICLE #174571
Sunstar 525 - Pignon Avant
16,19 $ - 65,99 $
Sunstar 525 - Pignon Avant NUMÉRO D'ARTICLE # 174571
Description
Sunstar est le plus grand fabricant de pignons d'orgine (OEM) et de disques de freins dans le monde. En fait, votre moto est probablement sortie de l'usine avec un pignon Sunstar.
Caractéristiques:
- Fabriqué en acier chromoly durci pour une résistance et durabilité exceptionnelles
- Traitement de surface "Parkerizing" contre la rouille et la corrosion
- L'excellente qualité d'origine (OEM) que vous attendez de la marque SUNSTAR
- *Note: Le pignon est spécifique à la moto et peut varier de l'image.
Téléchargements:
Numéros de pièce for Sunstar 525 - Pignon Avant
Fitment for Parts Sunstar 525 - Pignon Avant
This part fits the following vehicles:
Honda
Kawasaki
KTM
Suzuki
Triumph
Yamaha
Évaluations
Rated 5 de
5
de
Firedawg1998 par
Finally using 6th
16t sprocket went in 2014 1000 Carroll like a breeze. Throws off my traction control when on 2, no issues on 1. Doesn’t affect speedo comparing to my gps, still out 6 at 100kph.
Date de publication: 2018-05-15
Rated 5 de
5
de
Gizzmo par
Sunstar front sprocket
Purchased this sprocket as a set with the rear to replace my OEM sprockets.
Date de publication: 2022-01-10
Rated 5 de
5
de
RKOZ par
Very well made!
Great sprocket. It holds up. Does its job. For the price you can't go wrong.
Date de publication: 2021-09-15
Rated 4 de
5
de
zXtreme par
Great quality!
great product and quality. Can’t go wrong with Sunstar
Date de publication: 2017-06-24
Rated 5 de
5
de
Funsten par
Purchased sprocket last month. Makes a significant difference lowering the RPMs on my motorcycle. Do not notice any difference as far as performance. should increase mileage as well
Date de publication: 2016-08-17
Rated 5 de
5
de
basshead par
Perfect!
Purchased the bike used and the previous owner replaced the front sprocket with a 17T, now this 15T is what came originally from the factory and I understand why. No problem with the installation.
Acceleration is much better and also the gear ratio feel better. I can cruise at 50 kph in residential area in 3rd gear at and the bike is still responsive. So far in the city fuel economy as been the same if not a little better. I'm sure I'll lose a little on the highway, but the bike is so much more fun to drive that I don't care.
Date de publication: 2016-06-26
Rated 4 de
5
de
PiR2 par
Works Fine
Fit well
Date de publication: 2014-06-11